Vem läser?

läsare ryssland kopiera

Den här bloggen har ju inte så många läsare, och de flesta befinner sig i närområdet. Men några gånger på senaste tiden har minsann Ryssland utmärkt sig. Undrar hur det kommer sig? – Kan det vara så att Vladimir Vladimirovitj (Putin, alltså) sitter i Kreml och suckar över att behöva dras med töntskallarna i NATO och EU, men plötsligt kommer på något för att liva upp stämningen: ”Jag tar och tittar efter vad den där bildbloggaren i Stockholm har hittat på, han tar ju ganska fina bilder! Och enligt vad mina agenter avslöjar har han till och med lagat borsjt någon gång! Säkert en bra kille.”

Om bloggarbjorn

Nya bilder på bloggen är tagna med Canon IXUS fickkameror samt Nikon D3100. De äldre bilderna som jag lägger upp (oftast svartvita) är mest från 1970-talet senare del, tagna med en Minolta SRT101. Några enstaka teckningar och målningar har fått slinka med också. För närvarande uppdaterar jag normalt bloggen var tredje dag. Händer det något sensationellt blir det tätare uppdateringar.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vem läser?

  1. mindfulmending skriver:

    Finland är helt vitt, fast jag läser sgs varje dag. How come? Syns jag inte ?

    Minkki Huldén alexandertekniklärare tel. +358 50 596 16 26 http://www.mytin ypoems.com

    Gilla

  2. bloggarbjorn skriver:

    Det är faktiskt en gåta som jag också undrat över. Antingen är det något som gör att dina besök inte registreras, eller också bokförs de av någon anledning som svenska. Ett datatekniskt mysterium! Kanske kan bero av vilken nättrafikleverantör du använder, men jag har verkligen ingen aning.

    Gilla

Kommentera

