Rodd i dis

DSC_4973

Om bloggarbjorn

Nya bilder på bloggen är tagna med Canon IXUS fickkameror samt Nikon D3100. De äldre bilderna som jag lägger upp (oftast svartvita) är mest från 1970-talet senare del, tagna med en Minolta SRT101. Några enstaka teckningar och målningar har fått slinka med också. För närvarande uppdaterar jag normalt bloggen var tredje dag. Händer det något sensationellt blir det tätare uppdateringar.
Bild | Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Rodd i dis

  1. Eaqhan skriver:

    Det ser underbart ut. Jag har själv paddlat kajak och det var jättehärligt. Sen blev det segelbåt och då sålde jag kajaken.

    /Skvitt

    Gilla

    • bloggarbjorn skriver:

      Man skulle kunna tro att det är is i bakgrunden, men jag tror det är hustak som skymtar genom diset en vanlig vårdag i Stockholm. Uppenbarligen behövde inte paddlarna kämpa med vågor och vind den dagen, så ur den synpunkten hade de nog det rätt skönt.

      Gilla

      • Eaqhan skriver:

        Jag trodde faktiskt det var is, men när jag kikar närmare så är det ju klart att du har rätt.
        En gång var jag ute i dis och bleke och det var omöjligt att se horisonten. Det otäcka var att jag tappade känslan för vad som var upp och vad som var ned. En svindlande känsla som är svår att förklara. Den måste upplevas.

        /Skvitt

        Gilla

Kommentera

