Inte lätt att vara ensam …

DSC_6472

Usch, det här är jobbigt, här springer jag omkring och vet inte var jag ska gå och vad som kan vara farligt!

DSC_6476

Jo, där sitter ju en föräldrafigur som dock inte kan göra så mycket annat än att väsnas ibland.

DSC_6473

Om jag försöker gå åt det här hållet …?

DSC_6474

Eller ditåt? Nej, där är det något som är i vägen …

DSC_6475

Puh, vad ledsamt det är! Jag sätter mig ner ett tag får vi se om det blir bättre.

DSC_6489

Nej, det är bara att bita ihop och hoppas att man klarar av det här och blir en stor fin fiskmås snart som kan flyga iväg i stället för att bara traska omkring här på gatan.

Om bloggarbjorn

Nya bilder på bloggen är tagna med Canon IXUS fickkameror samt Nikon D3100. De äldre bilderna som jag lägger upp (oftast svartvita) är mest från 1970-talet senare del, tagna med en Minolta SRT101. Några enstaka teckningar och målningar har fått slinka med också. För närvarande uppdaterar jag normalt bloggen var tredje dag. Händer det något sensationellt blir det tätare uppdateringar.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

