Pampigt

IMG_20150809_085616

Om bloggarbjorn

Nya bilder på bloggen är tagna med Canon IXUS fickkameror samt Nikon D3100. De äldre bilderna som jag lägger upp (oftast svartvita) är mest från 1970-talet senare del, tagna med en Minolta SRT101. Några enstaka teckningar och målningar har fått slinka med också. För närvarande uppdaterar jag normalt bloggen var tredje dag. Händer det något sensationellt blir det tätare uppdateringar.
Bild | Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Pampigt

  1. Molle skriver:

    Snygg bild och ett nytt snyggt tema på bloggen
    Ha en fin söndag fast det regnar :)

    Gilla

  2. bloggarbjorn skriver:

    Tack detsamma: har just hängt kläder och skor på tork efter en blöt morgonpromenad!

    Karlbergs slott i solsken gör sig bra på bild. Det nya temat kom som en ”olyckshändelse” när jag fifflade med en annan grej, men det får duga.

    Gilla

  3. Gabrielle RW skriver:

    Mycket vacker bild! ”Mitt slott!” tänkte jag direkt när jag såg bilden bara för att jag bodde inte så långt ifrån tidigare (i Birkastan) och ofta gick i Karlbergsparken. Det är en park med många fina gamla ekar.

    Håller med Molle: snyggt bloggtema! Kanske skulle man (jag) också ”skylta om”, men jag vet inte om jag ids även om det tydligen kan gå så där lätt.

    Gilla

Kommentera

