Andporr

Bara lite information ifall någon undrar var äggen och de söta små dunungarna kommer ifrån.

Bara lite information ifall någon undrar var äggen och de söta små dunungarna kommer ifrån.

Om bloggarbjorn

Nya bilder på bloggen är tagna med Canon IXUS fickkameror samt Nikon D3100. De äldre bilderna som jag lägger upp (oftast svartvita) är mest från 1970-talet senare del, tagna med en Minolta SRT101. Några enstaka teckningar och målningar har fått slinka med också. För närvarande uppdaterar jag normalt bloggen var tredje dag. Händer det något sensationellt blir det tätare uppdateringar.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Andporr

  1. Gabrielle RW skriver:

    Ja, där ser man. Påpasslig eller närgången fotograf beroende på hur man ser det… Ser i alla fall ut att ha varit en rätt stillsam samvaro.
    En gång såg jag en svanhanne våldta en annans hona. Det gick mer våldsamt till. Och nåt foto blev det inte.

    Gilla

  2. bloggarbjorn skriver:

    Det var ju ett skandalfotografi jag fick till – och det kommer ett till mot slutet av månaden!

    Gilla

  3. Gabrielle RW skriver:

    Oj, planerar du när du ska publicera nåt? Jag blir impad!

    Gilla

  4. bloggarbjorn skriver:

    Jo, även om jag trillar av pinn idag så kommer nya inlägg att ploppa upp under några dagar framåt. Tidsinställning, du vet!

    Gilla

Kommentera

